Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Suosittu Strategia arkeen OKR-mallilla -kirja on uudistunut! Johtajien ikuinen ongelma on se, kuinka ylätason strategia muuttuisi käytännön tekemiseksi arjessa, organisaation jokaisella tasolla. Tähän ratkaisun tuo huippuunsa hiottu tavoitejohtamismalli Objectives and Key Results eli OKR. OKR:ien käyttöönotto onnistuu tämän kirjan avulla. OKR eliObjectives and Key Resultson tavoitejohtamismalli, jolla ylätason strategia siirtyy käytännön tekemiseksi organisaation jokaisella tasolla. Se on täysin ylivoimainen työkalu, kun haluat nopeuttaa tavoitteiden saavuttamista ja oppimista yhdensuuntaistaaorganisaation toimintaa tarkentaa fokusta sekä luoda selkeyttä ja tehokkuutta. OKR:t on tehnyt kuuluisaksi Google, mutta mallin ovat ottaneet käyttöönsä lukuisat yritykset niin maailmalla kuin Suomessakin. Moni organisaatio on yltänyt huikeaan menestykseen toimivan tavoitejohtamisen avulla. OKR-malli on myös petollisen yksinkertainen - helppo ymmärtää ja opettaa, toisinaan vaikea ottaa käyttöön. Siksi käyttöönottoprojekteissa ilmenee usein yllättäviä haasteita. Tämä kirja auttaa välttämään tyypilliset karikot ja ottamaan mallin onnistuneesti käyttöön. Kirja on kirjoitettu hallituksille, toimitusjohtajille, johtoryhmille, muutosjohtajille, soihdunkantajille ja kaikille, jotka miettivät OKR-mallin käyttöä tai hakevat tukea jo olemassa olevaan muutosprosessiin. Lukijoiden toiveiden mukaan päivitetty uusi laitos sisältää entistä tarkemman näkökulman yrityskulttuurin vaikutuksesta OKR-mallin käyttöönottoon. Sen lisäksi kirjassa käsitellään laajemmin retrojen pitämistä ja koko organisaation oppimista niiden avulla. Kirjaan on lisätty useita uusia case-tarinoita, kuten YLE ja Futurice.

Hämäläinen, Strategia arkeen OKR-mallilla - Käytännönläheinen opas OKR-mallin käyttöönottoon

79,75 €

Toimitettuna

Saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

  • Ilmainen palautus 30 päivää
  • Ilmainen toimitus Postin nouto­pisteeseen yli 100 € ostoksille.
  • Asiakasomistajalle Bonusta jopa 5 %.

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.