Luukkainen, Kasvuhakkeroi tai kuole
arvosana5/5
43,65 €
Toimitettuna
Saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Kasvuhakkerointi eli growth hacking on systemaattisen ongelmanratkaisun työkalu, jota voit käyttää omassa työssäsi ja arjessasi, jos kaipaat määränpäähän pääsemiseen lisää johdonmukaisuutta. Kasvuhakkerointi on myös erinomainen tapa kiihdyttää organisaation oppimista ja kääntää fokus onnistumisiin ja mahdollisuuksiin. Tämän vuoksi se on erityisen käytännöllinen varhaisen vaiheen startupeille, joilla on rajalliset budjetit ja joiden liikeidea täytyy validoida mahdollisimman nopeasti. Voit kuitenkin käyttää sitä minkä tahansa yhtiön toiminnon tehostamiseen missä tahansa kokoluokassa tai yrityksen elinkaaren vaiheessa. Mari Luukkainen on kestävän kasvuhakkeroinnin pioneeri, joka on kasvujohtajana 19-kertaistanut yrityksen liikevaihdon sadoista tuhansista miljoonien tasolle - ja samalla luonut kasvuhakkeroinnista kestävän, skaalattavan ja eri toimialoille sopivan mallin. Mari on ollut siivousyritys Freskan kasvujohtaja, ja hän sai Freskan liikevaihdon kasvamaan kahdessa vuodessa 700 000 eurosta 13 miljoonaan euroon. Lisäksi Marille on kertynyt kokemusta muista tunnetuista kasvuyrityksistä kuten Yousicianista ja kryptovaluuttastartupeista kuten Paxful. Tällä hetkellä Mari on varhaisen vaiheen teknologiastartupeja rahoittavan Icebreaker.vc:n kasvujohtaja ja kasvuhakkerointia tarjoavan Truly Agencyn advisor ja partneri. Tässä kirjassa Mari käy läpi reseptinsä osa-alue kerrallaan. Kirja kertoo tarkasti käytännön tekniikat ja esittelee samalla sata käytännön vinkkiä kasvun varmistamiseen.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789529461998
- Paino (kg)
- 0.402
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Arviot
arvosana5/5
Nimetön
arvosana5/5
Hyödyllistä tietoa yrittäjille. Marin kirja antaa hyvän kuvan taidoista ja asenteesta, mitä yrittäjät/yritykset tarvitsevat kasvaakseen. Uskon, että eritoten markkinoinnista ja myynnistä kiinnostuneet voivat oppia uusia asioita työhönsä.
1 vuosi sitten
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.