Rautiainen, Hotellin asiakasliikenne ja kannattavuus
51,70 €
Huomaa pidempi toimitusaika
Huomaa pidempi toimitusaika
Tämä kirja on hankintatuote, joten toimitusaika voi olla tavallista pidempi. Arvioitu toimitusaika on noin 7 arkipäivää.
Toimitettuna
Saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Sisällössä näkyvät tämän päivän matkailutrendit, kestävä matkailu ja yritysvastuullisuus, digitaaliset palvelut, tuotteiden laadukas tuottaminen sekä hotellin turvallisuusasiat. Tärkeimmät teemat ovat hotellin ydintuotteet ja datapalvelut, asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen, kannattava liiketoiminta erilaisten tulonhankintastrategioiden avulla. Kirja perehdyttää huoneen suunnitteluun ja sisustukseen, asiakaskokemusta suhteutetaan keskeisiin johtamiskysymyksiin ja palveluprosesseja kuvataan visuaalisilla palvelusuunnitelmilla. Liiketoiminnan tunnusluvut avataan perusteellisesti ja henkilöstöresurssien suunnittelussa otetaan huomioon yrityksen tuottavuus ja asiakastyytyväisyys. Tulonhallintaohjelmilla edistetään liiketoiminnan suorituskykyä ja kannattavuutta.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789519185927
- Paino (kg)
- 1.676
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.