Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ostoskori
Ohita tuotekuva

    Rautiainen, Hotellin asiakasliikenne ja kannattavuus

    53,60 €

    Huomaa pidempi toimitusaika

    Tämä kirja on hankintatuote, joten toimitusaika voi olla tavallista pidempi. Arvioitu toimitusaika on noin 7 arkipäivää.

    Nouto myymälästä

    Ei saatavilla

    Toimitus

    Alk. 4,95 €

    Saatavilla

    Tuotekuvaus

    Sisällössä näkyvät tämän päivän matkailutrendit, kestävä matkailu ja yritysvastuullisuus, digitaaliset palvelut, tuotteiden laadukas tuottaminen sekä hotellin turvallisuusasiat. Tärkeimmät teemat ovat hotellin ydintuotteet ja datapalvelut, asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen, kannattava liiketoiminta erilaisten tulonhankintastrategioiden avulla. Kirja perehdyttää huoneen suunnitteluun ja sisustukseen, asiakaskokemusta suhteutetaan keskeisiin johtamiskysymyksiin ja palveluprosesseja kuvataan visuaalisilla palvelusuunnitelmilla. Liiketoiminnan tunnusluvut avataan perusteellisesti ja henkilöstöresurssien suunnittelussa otetaan huomioon yrityksen tuottavuus ja asiakastyytyväisyys. Tulonhallintaohjelmilla edistetään liiketoiminnan suorituskykyä ja kannattavuutta.

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789519185927
    Paino (kg)
    1.676
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

    Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen