Siirry suoraan sisältöön

Vielä ehdit ostaa joululahjoja! Tilaa myymälän pikanoudolla viimeistään 23.12.

Lue lisää
Prisma.fi etusivu
Ostoskori
    1. Leskelä, Avoin strategia / Suljettu strategia - Miten strategiaa tulisi tehdä avoimuuden aikakaudella?

    Leskelä, Avoin strategia / Suljettu strategia - Miten strategiaa tulisi tehdä avoimuuden aikakaudella?

    69,75 €

    Toimitettuna

    alk. 4,95 €

    Saatavilla

    Nouda myymälästä

    Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Organisaatioissa on kasvava tarve osallistaa entistä suurempi osa henkilöstöstä strategian tekemiseen, ei pelkästään sen toteuttamiseen. Organisaatiot toimivat myös yhä tiiviimmissä verkostoissa, jolloin osallistamisen tarve ulottuu erilaisiin sidosryhmiin laajemminkin. Verkottuneessa maailmassa monella organisaatiolla on paine tehdä strategiastaan yhä läpinäkyvämpi. Osallistava ja avoin strategiatyö on kuitenkin vaikeaa, etenkin kun strategia on perinteisesti ollut organisaatioissa hyvin suljettu prosessi, eikä kokemuksia muusta ole. Avoin strategia / Suljettu strategia vastaa tähän ongelmaan. Se on kirjoitettu organisaatioille, jotka haluavat uudistaa strategiaprosessinsa merkittävästi avoimemmaksi. Avoimuus tarkoittaa joko strategista läpinäkyvyyttä, henkilöstön avointa osallistamista tai molempia. Jos strategian tekeminen halutaan avata, on tiedettävä tarkalleen, mitä ylipäätään voidaan avata ja miten se tehdään. Strategiaan sisältyy aina osia, joita täytyy suojella muilta kuin ylimmältä johdolta; miten siis tehdä ero avattavan ja suljetun välillä? Ja mitä käytännössä tehdään, jotta toimenpiteet tuottavat halutunlaisen strategian? Avoin strategia / Suljettu strategia kuvaa yksityiskohtaisesti ja käytännöllisesti -teoreettisesti viimeisimpään tutkimukseen nojautuen - strategiaprosessin, joka on äärimmäisen avoin ja osallistava ja muuttaa siksi jo prosessin aikana koko organisaation ja sen ekosysteemin ajattelua ja suuntaa. Kirjan case-aineisto koostuu kansainvälisesti tunnetuimmista tapauskertomuksista ja pohjoismaisista yritysjohdon haastatteluista. Kirjan yksityiskohtaisin how to -aineisto perustuu kirjoittajien itsensä johtamiin strategiaprojekteihin.

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789521448584
    Paino (kg)
    0.767
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

    Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen