Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ostoskori
Ohita tuotekuva
    1. Lindblom, Vaikuta vihjein - Havaintoja kuluttajien valintakäyttäytymiseen vaikuttamisesta vähittäiskauppaympäristössä

      Lindblom, Vaikuta vihjein - Havaintoja kuluttajien valintakäyttäytymiseen vaikuttamisesta vähittäiskauppaympäristössä

      51,80 €

      Toimitus

      Alk. 4,95 €

      Saatavilla

      Nouto myymälästä

      Ei saatavilla

      Tuotekuvaus

      Kuluttajien valinnoilla on ratkaiseva merkitys vähittäiskaupalle. Jokainen alalla toimiva yritys joutuu miettimään jatkuvasti, miten valintoihin voidaan vaikuttaa. Professori Arto Lindblom käsittelee tässä teoksessa erilaisia vihjeitä, joiden avulla kuluttajien valintoja voidaan ohjailla. Vähittäiskauppaympäristössä kuluttajiin vaikuttavia vihjeitä ovat esimerkiksi taustamusiikki, tuoksut, valaistus ja kaupan värimaailma. Vihjeet voivat liittyä myös tuotteiden esillepanoon ja hintamerkintöihin. Osa vihjeistä voi olla huomaamattoman hienovaraisia, mutta niillä saattaa silti olla suuri vaikutus kuluttajien valintakäyttäytymiseen. Vihjeet vaikuttavat myös toisiinsa, ja niiden yhteisvaikutukset saattavat olla yllätys sekä kuluttajille että yrityksille. Hyperkilpailun ja kasvavan ärsyketulvan keskellä taistelu kuluttajien ajasta ja huomiosta on kireämpää kuin koskaan ennen. Menestyvän yrityksen on käytettävä kaikki keinot saadakseen osansa kuluttajamarkkinoista. Mittavaan tutkimustietoon perustuva ja useita yritysesimerkkejä tarjoava kirja on kattava, analyyttinen ja hyödyllinen teos kaikille vähittäiskaupan toimijoille ja alaa opiskeleville.

      Ominaisuudet

      Tuotekoodi
      9789518778632
      Paino (kg)
      0.282
      Pakkauskoko
      1 kpl
      Valmistusmaa
      Suomi

      Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

      Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

      Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen