Siirry suoraan sisältöön

Vielä ehdit ostaa joululahjoja! Tilaa myymälän pikanoudolla viimeistään 23.12.

Lue lisää
Prisma.fi etusivu
Ostoskori
    1. Lahtinen, Digimarkkinointi + AI - Tee tekoälystä yrityksesi kilpailuetu ja kasvata myyntiä

    Lahtinen, Digimarkkinointi + AI - Tee tekoälystä yrityksesi kilpailuetu ja kasvata myyntiä

    62,10 €

    Toimitettuna

    alk. 4,95 €

    Saatavilla

    Nouda myymälästä

    Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Digimarkkinoinnin neljäs aalto on alkamassa. Se muuttaa markkinointia ja myyntiä enemmän kuin mikään muu vuosikymmeniin. Muutoksen suurimpia vetureita ovat tekoäly ja evästeiden vähittäinen häviäminen. Näistä tekoäly tulee mahdollistamaan täysin uudenlaisia tapoja tehdä markkinointia. Kirjassa käydään läpi, miten yritykset pystyvät rakentamaan markkinointinsa niin, että se luo heille aitoa kilpailuetua sekä nyt että digimarkkinoinnin neljännen aallon alkaessa. Tällöin markkinointi ei ole lyhytnäköistä kampanjointia, vaan pitkäkestoisen kysynnän ja asiakasvirran rakentamista. Kirja sisältää kolme osiota: 1. Kuinka tekoäly tulee muuttamaan digitaalista myyntiä ja markkinointia 2. Kuinka tekoälyn tuoma muutos tulee huomioida markkinointistrategiassa 3. Kuinka rakennat markkinoinnista kestävän kilpailuedun neljännen aallon aikakaudella Kirjan sisältö perustuu MVG-MRACE®-malliin, joka on sovellettavissa niin PK-yrityksen kuin pörssiyhtiön markkinointiin. MVG-MRACE® on kaksivaiheinen markkinoinnin malli, joka sisältää sekä strategiavaiheen että taktisen toteuttamisen vaiheen. Strategisella MVG-mallilla yritys voi luoda johtoryhmätason markkinointistrategian, joka vastaa kilpailutilanteeseen, asiakaskäyttäytymisen muutokseen ja teknologiseen kehitykseen. Taktisella MRACE®-mallilla yritys voi toteuttaa digitaalista markkinointia käytännön tasolla strategian mukaisesti, jolloin markkinoinnin tulokset ja kyky mitata kasvavat. Kirja on kirjoitettu ammattilukemistoksi kaikenkokoisille organisaatioille sekä oppilaitoksiin kurssikirjaksi. Teoksessa yhdistyy Suomen parhaaksi valitun digitoimiston sekä alan johtavien tutkijoiden ja opettajien osaaminen. Teos on ilmestynyt aikaisemmin nimellä Digimarkkinointi. Teos on uudistettu painos kirjasta Digimarkkinointi

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789521451782
    Paino (kg)
    0.587
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

    Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen