Siirry suoraan sisältöön

Prisman Black Friday 22.11.-2.12. verkkokaupassa sekä myymälöissä!

Katso kaikki Black Friday -tarjoukset
Prisma logo
Ostoskori
    1. Piskonen, Viestinnän palvelumuotoilu

    Piskonen, Viestinnän palvelumuotoilu

    64,95 €

    Toimitettuna

    Saatavilla

    Osta nyt, nouda myymälästä

    Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Miten viestit vaikuttavasti aikana, jolloin huomion tavoittaminen on vaikeampaa kuin koskaan? Viestitulva moninkertaistuu koko ajan, ja tekoälyn kaltaiset teknologiset innovaatiot tekevät kasvutahdin entistä hurjemmaksi. Infoähkystä kärsivien ihmisten keskittymiskyky on koetuksella. Luottamus viestintään rakoilee. Jotta voimme onnistua viestinnässä, avainasia on ymmärtää, mitä ihmiset todella tarvitsevat ja tuntevat. Viestinnän palvelumuotoilussa näemme viestinnän sananmukaisesti palveluna niille, jotka haluamme tavoittaa. Silloin emme viesti itsekeskeisesti tai organisaatiolähtöisesti vaan selvitämme, mikä kohderyhmille on hyödyllistä ja miten organisaatiomme viestintä voi tässä tukea. Muotoilun menetelmät tarjoavat toimivia työkaluja kehittää viestintää asiakaskeskeisesti ja käytännönläheisesti. Viestinnän palvelumuotoilun avulla luot toimivaa viestintää, luottamuksellisia asiakassuhteita, tehokkaita kampanjoita, selkeitä verkkosivuja ja kiinnostavia brändejä. Kun viestintämme rakentuu aidon asiakasymmärryksen varaan, emme viesti turhaan ja pystymme priorisoimaan tekemistä. Näin saavutamme tuloksia, oli kyseessä sitten ulkoinen tai sisäinen viestintä. Kalleinta viestintää on sellainen, jota kukaan ei kuluta. Kirja on ensimmäinen suomenkielinen teos, jossa palvelumuotoilun menetelmiä käsitellään viestinnän näkökulmasta. Se on suunnattu erityisesti viestinnän ammattilaisille tai sellaisiksi tähtääville ja kenelle tahansa, joka suurten mullistusten aikakautena haluaa tehdä työelämässä viestinnästä vaikuttavampaa.

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789521451409
    Paino (kg)
    0.605
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.