Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ostoskori
Ohita tuotekuva
    1. Varsta, Einsteinista Almaan - vahvan henkilöbrändin tunnusmerkit

      Varsta, Einsteinista Almaan - vahvan henkilöbrändin tunnusmerkit

      31,45 €

      Toimitus

      Alk. 4,95 €

      Saatavilla

      Nouto myymälästä

      Ei saatavilla

      Tuotekuvaus

      Mikä tekee yksityishenkilön brändistä niin erityisen, että mielikuva hänestä alkaa elää itsenäistä, ”esikuvastaan” riippumatonta elämäänsä? Politiikan, tieteen, taiteen, talouselämän, viihteen ja urheilun vahvoja henkilöbrändejä yhdistävät muista samalla alalla toimivista erottuvat saavutukset ja tekemisen tavat. Etenkin viihteen alalla on tavallista henkilöbrändin tietoinen rakentaminen, jonka tavoitteena on rakentaa brändi liiketalou- dellisin tavoittein. Brändäyksen asiantuntija Atte Varsta valottaa teoksessaan brändäyksen perusteita ja onnistuneen henkilöbrändin tunnusmerkkejä. Sariolan tivolisukuun syntyneenä ja erityisesti Elvis Presleyn musiikkiin ja hänen brändiinsä yksityiskohtaisesti perehtyneenä hän käy teoksessaan läpi runsaasti esimerkkejä onnistuneesta ja myös epäonnistuneesta brändäyksestä eri elämänaloilta. Atte Varsta (s. 1969) on tehnyt työuransa brändien parissa suomalaisissa suuryrityksissä ja kansainvälisissä mainostoimistoissa. Nykyään Varsta toimii yrittäjyyden lehtorina ammattikorkeakoulussa, monialayrittäjänä ja sijoittajana. Varstan vuonna 2021 julkaistu teos ”Elvis & minä” valaisi maailman suurimman artistibrändin ja suomalaisten välisestä suhteesta.

      Ominaisuudet

      Tuotekoodi
      9789523812857
      Paino (kg)
      0.366
      Pakkauskoko
      1 kpl
      Valmistusmaa
      Suomi

      Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

      Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

      Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen